יום שבת, 6 בנובמבר 2010

צילום אירועים כחוויה לכל החיים

ימים שלמים עוברים בעלי שמחה כזו או אחרת למען מציאת בעלי מקצוע מושלמים בכל הקשור לאירוע שלהם בין אם אלו צלמים, תקליטנים וכד'. העניין הוא שבכל הקשור לאירוע ישנם המון בעלי מקצוע ויותר מזה - לא כל אחד מהם חשוב כמו השני, צילום אירועים לעומת זאת יכול או להרוס את האירוע או להפוך אותו ללילה מושלם.

צילום אירועים - חוויה ממוסגרת

חשוב מאוד לשים לב לכל פרט בחווית האירוע, הרי באם התקליטן שלנו "יפקשש" לא ישימו לב וכמובן שישכחו אחרי כמה שניות בדיוק מכל העניין אבל באשר לנושא צילום אירועים - הנושא קצת יותר רגיש, לדעת מתי ואיך לצלם זהו לא רק מקצוע אלא גם חלק מהחוויה. לדעת מה לצלם ומה לא, מתי לצלם ומתי להמשיך הלאה. צילום אירועים אינו עוד כמה תמונות אלא מסגור החוויה החשובה בחייכם. בחרו לנכון - תרגישו בניצחון הקטן הזה בעוד כמה שנים שתסתכלו על התמונות שוב.

לצלם אירוע זהו הרבה יותר מצלם איכותי, לדעת מה לצלם לפעמים תופס רגעים יפים יותר ואף חשובים יותר. צילום החברים זה דבר נהדר אבל כאשר ישנם מבוגרים בקהל כמו הסבא והסבתא שלא רקדו שנים ועכשיו הינם קמים רק לכבוד הכלה - זהו דבר להנציח לשנים הבאות. יש לדעת למצוא צילום אירועים איכותי לא רק מאינסטינקט אלא גם בעזרת המלצות חמות מחברים שהתחתנו, תיק עבודות מרשים ומעניין, הכי חשוב - לא להתפשר, המחיר הוא לא פרמטר לעומת הרושם שיכול להיות לכם בצורה הנכונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה